از آن جا که سرانه ی تماشای فیلم روز به روز مخصوصا در سال ۲۰۱۵ و هر آنچه از ۲۰۱۶ گذشته است، در حال افزایش بوده است، به نظر می رسد که شبکه های اجتماعی نیز برای حفظ کاربران خود باید در این عرصه قوی تر عمل کنند. از این رو اینستاگرام طی بروز رسانی هایش تصمیم گرفت که بر روی ویدیو سرمایه گذاری بیشتری داشته باشد.

 فیس بوک در این زمینه ساکت نبوده و پخش ویدیوهایش را با یک بروز رسانی ارتقا بخشیده است. حالا اینستاگرام هم قصد دارد نمایش فیلم ها را بعد از ۱ دقیقه ای کردن، به صورت ویژه در اختیار کاربران قرار دهد.  جالب است که در این تغییرات کاربران می توانند صرفا به دنبال فیلم بگردند. از این رو در تب ویژه ای به نام Videos You Might Like می توانید فیلم هایی که ممکن است خوشتان بیاید را ببینید.

 این فیلم ها در واقع همان ویدیو هایی هستند که کاربران، روی صفحه خود آپلود کرده اند و مشابه چیزهایی هستند که شما پیش از این لایک کرده اید. از طرفی می توانید کانال های دیگری مشاهده کنید که فیلم هایی از این دست را به وفور در صفحه خود، آپلود کرده اند.

 با این حساب مشخص می شود که بروز رسانی ها همیشه هم منفی نیستند. حداقل اینستا گرام در تغییرات اخیر کاملا به نفع کاربر کار کرده است. در این بخش از کانال فیلم های مورد علاقه کاربر می تواند با فیلتر گذاری فیلم ها را محدود تر کند و یا حتی به فیلم های بیشتری دسترسی پیدا کند. از همه مهم تر اگر به دسته ای فیلم ها دیگر علاقه نداشته باشید می توانید با فیلتر گذاری آن را به اینستاگرام اعلام کنید تا این شبکه، با عدم نمایش چنین فیلم هایی به رضایت بیشتر شما از این شبکه کمک کند.

به نظر شما این شبکه و این بخش جدید با چه تغییراتی می تواند کاربر پسند تر از همیشه جلوه کند؟